Întrebări frecvente

Răspuns: A. Pentru că românii sunt tot mai greu de găsit.
B. Pentru că, din păcate, în cele mai multe cazuri un angajat din Belarus, Ucraina, Nepal sau Filipine va munci mai serios și cu o atitudine mai bună decât un român pe același post – datorită și diferenței de venit (în România poate câștiga mai mult), dar și efectului psihologic dat de depărtarea de țara.
C. Pentru că, în majoritatea situațiilor, noi vă putem oferi mai multe profile din care să puteți alege.

Răspuns: Timpul poate varia foarte mult în funcție de job. Totuși, în majoritatea cazurilor, într-un interval de 7-10 zile vă putem prezenta între 1 și 10 profile calificate pentru acel post.

Răspuns: Da, dar pentru moment oferim acest serviciu doar în București și Ilfov.

Răspuns: Pregătirea dosarului pentru Inspectoratul General de Imigrări nu ar trebui să dureze mai mult de 3-4 săptămâni. Odată depus dosarul corect, termenul de soluționare este de 30 de zile (dar poate fi extins la 45 în cazuri speciale). Cu totul, avizul se obține într-un interval de aproximativ 2 luni.

Răspuns: Viza de muncă se eliberează de către ambasada română în aproximativ 10 zile de la depunerea dosarului de către viitorul angajat.

Răspuns: Da. El trebuie să aplice, în termen de 2 luni de la sosirea în România, pentru permis de ședere de lungă durată în scop de muncă.

Răspuns: Nu este neapărat necesar ca dvs. să plătiți cazarea (chiria) și utilitățile noului angajat. Dar va trebui să vă ocupați de găsirea și contractarea unui spațiu locativ pentru el/ea (dacă nu aveți deja). În București-Ilfov, noi putem oferi acest extra-serviciu. În decizia de a oferi sau nu și cazare+utilitati în pachetul de angajare, aveți în vedere că diferența dintre salariul net și aceste costuri este venitul concret pentru care acești oameni își schimbă, practic, viața, venind la muncă în România pentru un trăi mai bun. Această sumă este mai relevantă pentru ei decât simplul salariu net.

Răspuns: Nu este neapărat necesar ca dvs. să plătiți biletele de avion ale viitorului angajat. Acesta este, ca și cazarea, eventuale mese sau alte beneficii, un punct de negociere.

Răspuns: Aceștia sunt pașii unei colaborări cu UP2U pentru aducerea de personal:

  • - Stabilim o întâlnire / o videoconferință în care ne cunoaștem și înțelegem în detaliu care sunt nevoile dumneavoastră de personal.
  • - Selectăm împreuna viitorii angajați, pe baza CV-ului și a videoclipurilor de prezentare făcute de aceștia.
  • - Dacă doriți, UP2U poate organiza o deplasare în țara de proveniență a viitorilor angajați pentru a îi intervieva și selecta personal.
  • - Semnăm un contract de prestare de servicii.
  • - Întocmiți fișa postului și ne puneți la dispoziție și restul de documente necesare pentru ca noi sa putem obține Avizul de Muncă.
  • - UP2U trimite Avizului în țara angajatului, care va obține viza de lungă ședere în România în scop de muncă.
  • - Sosirea angajatului/angajaților și testarea lor medicală în concordanță cu poziția ocupată
  • - Obținerea permisului de ședere în România de către UP2U.
  • - Participarea angajaților la cursul UP2U de integrare socială și culturală, pentru adaptarea lor cât mai ușoară
  • - (după un an) reînnoirea permisului de ședere în scop de muncă

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs. în această lista?

Vă rugăm să ne contactați folosind formularul de mai jos:

Doresc să mi se răspundă pe email
Doresc să fiu contactat telefonic